Serie-Valet

Jag vaknade och kännde en varm doft av bullar, min säng var varm och jag ville inte gå upp.
Jag låg och tänkte plötligt hoppa jag till! Min väckaklocka ringde! -Ja! jag är vaken tänkte jag.
Mamma ropa på mig att komma ut och hjälpa till med bullarna.
-Mamma, jag kan inte jag måste till stallet och släppa ut hästarna på Jorvik stallet!
-Du är hela tiden i stallet, du hjälper aldrig tid med något det ända du gör är att vara i stallet och sitta framför dator! Sa mamma argt.
 
-Jag hjälper till hela tiden jag sitter aldrig vid datorn! Typ...-tänkte jag för mig själv.
Jag vet att mamma inte tycker om att jag är i stallet för hon tror hela tiden att jag kommer att bli skadad. suck.
-Jag drar till stallet nu ropa jag till henne!
-Kom hit du ska inte alls till stallet du får väll för faan hjälpa till någon gång!!! skrek hon.
Jag smällde igen dörren och börja springa det var lite halt på vägen så jag såg mig för vart jag satte fötterna!
Mamma kom ut jag såg henne i ögon skymten men jag brydde mig inte.
 
-Nu kommer du tillbaka! skrek mamma
Jag sprang och sprang jag tänkte tur att man rider så mycket så man har bra kondis!
Nu var jag ute ur Jarlaheim och jag såg portarna till Jorvik stallet!
 
Jag titta på klockan och tänkte snart så kommer jag försent jag sprang fortare och fortare....
Mammas bil kom efter mig men hon låg för långt bak för att hon skulle hinna ifatt!
 -Hej, Johanna mamma är arg på mig igen snälla snälla säg inte att jag är här please!
-Jaja, Jag lovar gå in till privatstallet så hittar hon dig inte! sa Johanna!
 
Jag sprag in till det varma privatstallet,där var det alltid varmt jag hörde hästarna gnägga jag kännde mig hemma direkt
Det är absolut inte slut en! Snart kommer det mer håll utsikt på bloggen!

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!


Jojz.blogg.se
RSS 2.0