Information!

Uppdateringen är i full gång och ska bli så spännande med hästön ni kanske har kollat på http://www.starstable.com/se/news
Om du inte gjort det klicka på länken för att komma direkt till sso nyheterna!
Jag kommer inte lägga upp uppdateringen idag jag känner att jag inte orkar haha
Men somsagt idag köpte jag hem lilla Mino som jag länge velat ha det är då den "gråa" ponnyn jag kännde att jag ville ha en ny häst och så ville jag ju ha en till ponny!
 
Jag vet inte hur länge jag kommer ha honom men just nu så ska jag träna upp honom levla lite på honom kanske och sedan jobba med honom mycket i dressyren och även hur han är han kan lätt bli rädd för grejor så det är han som jag måste rida lite extra just nu:)
Jag kommer inte att ta med Mino till hästön eftersom att jag ska träna honom men jag ska ha en häst till i stallet men vet inte riktigt vilken jag kommer att välja...
Jag vill välja någon häst som funkar bra ihop med Mino så det inte blir så mycket bråk för Mino kan lätt ta över floken, han har sin bestämmdsamhet! xD
 
Jag skulle ju vilja att alla hästar åkte men jag måste träna Mino och Mino får inte stå själv i stallet det riktiar mot att Harry kommer få stå kvar i stallet, han har varit lite bråkig med dom andra stona på sissta tiden och vill inte att någon häst ska råka illa ut!
Det stog i uppdateringen att man skulle då för att släppa ut hästarna på hästön så skulle man trycka på anslagstavlan där man väljer stallhjälp ni vet, där skulle man trycka på en knapp som hette "mina hästar"
och så skulle man välja vilken häst och vilken sorts semester hästen/hästarna skulle på, antar att det är typ "sommarbete" "vanligt bete" osv
Om jag inte väljer Harry som kommer stå i stallet blir det nog Samira, hon är "sjuk" och behöver ridas lite då och då men jag vet inte riktigt hon skulle behöva det här betet nu för att hon ska komma lite mer i form om ni förstår!
 
Jag vet inte alls vilken häst som kommer få stå i stallet dom hästarna jag helt klart vet vilka jag ska släppa ut är boy blizzy sigge ice tor!
 
Det står alltså mellan samira och harry som ska stanna och det blir nog harry som stannar så jag kan fortsätta utbilda honom!
 
Men nu ska jag splea för det går ahahhaha xD bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!


Jojz.blogg.se
RSS 2.0