Fina Mino!

Mino var jätte duktig idag, jag red ner till rh och red lite inga krusifixer från Minos sida idag, skönt!
Inte så bråkig på vägen dit heller tycker att det går framåt och han vill jobba!
jag började med att skritta till rh från sgb,var i sgb när jag logga in xD
Det var själva skritten så slapp jag skritta så mycket i rh :D
 
När jag kom ner till rh travade jag 2 varv i varje varv!
Sedan skritta jag 2 kortsida och 1 långsida i båda varven inget konstigt med det och Mino började slappna av!
Jag skrittade först i en volt i 2 varv, han är inte duktig på att ställa sig så ara red i en lite större volt för att mjuka upp honom och visa hur han ska göra!
Vi kommer att fortsätta med att träna med ställning!
 
Jag red i lite volter i båda skritt och trav, nu var det dags att skritta av gjorde det sedan kom steve och hämta mig, han skulle endå till jorvik stallet och så skulle han till jasper och hämta en pumpa, steve älskar pumpapaj xD
 
När jag kom hem fick han gå lite i hagen och pusta med ett svetttecke på!

Jag tog även ut Harry lite och så red jag till fp och köpte ett par ridbyxor som jag letat efter och hitta dom nu! visste inte att det fanns men jag slängde ihop en fin outfit till ridbyxorna! vad tycks?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera Här:

Ditt söta namn:


E-MAIL: (publiceras ej)

Your blog/site:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!WRITE STUFF ABOUT YOURSELF AND YOUR AWESOME BLOG HERE!


Jojz.blogg.se
RSS 2.0